Problème de sécutiré dans le courrier/Security issue in the mail

Après avoir transféré des dossiers vers un autre compte de courrier le message suivant apparaît lorsque l’utilisateur tente d’ouvrir les messages nouvellement transférés.

“Vous ne pouvez pas accéder à certaines parties de ce document parce qu’il est chiffré et ne vous est pas destiné ou parce que vous ne disposez pas de la clé de chiffrement”

Comment je peux donner accès à l’utilisateur aux messages nouvellement transférés. Est-ce qu’il faut je je créer une clé… ?

After transferring files to another mail account the following message appears when the user tries to open the messages newly transferred.

/

“You can not go to certain parts of the document because it is encrypted and you are not intended or because you do not have the encryption key”

How can I give user access to messages newly transferred. Do I need to create a key I … ?

Merci à l’avance/Thanks in advance

Subject: Problème de sécutiré dans le courrier/Security issue in the mail

1- Give the private key form user A (Source) to your new user B (Destination) and ask user B to integrate the new key in his UsedID. (Read help for Chiffrement de documents à l’aide de clés secrètes )Donnes la clé secrète de l’usager A (Source) à ton nouvel usager B (Destination)

2- Remove the encryption from the source before copying the documents to you destination,

(Enlèves l’encryption sur les courriers avant de les copier vers la destination)

Removing encryption from all documents in your mail file

http://www-1.ibm.com/support/docview.wss?uid=swg21110567

JYR

Subject: RE: Problème de sécutiré dans le courrier/Security issue in the mail

Since this refers to email messages, most likely the encryption is public key. Only the original recipient’s private key can decrypt the message, and private keys can not be shared. If this is the case, your option #1 is not possible.

-rich

Subject: RE: Problème de sécutiré dans le courrier/Security issue in the mail

Étant donné le nombre de messages et de dossiers j’ai décidé de tenter l’étape 2 avant le reste. Et finalement tout a bien fonctionné.La commande @Command([ToolsRefreshSelectedDocs]) fonctionne très bien.

Merci encore pour le coup de main, c’est très apprécié.

/

Given the number of messages and folders, I decided to try step 2 before the rest. And finally it has worked well.

The @ Command ([ToolsRefreshSelectedDocs]) works very well.

Thanks again for helping hand is greatly appreciated.